91 de reclamaţii la adresa societăţilor bancare şi nebancare
În ultimele 12 luni, lucrătorii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava au soluţionat 91 de reclamaţii înregistrate la adresa societăţilor bancare şi nebancare, din care 67 în favoarea clienţilor. Şefa Comisariatului, Elena Oanea, a declarat că în timpul verificării plîngerilor s-a dispus modificarea unor clauze contractuale sau modificarea contractelor în ceea ce priveşte informarea corectă a consumatorilor. Totodată, li s-au restituit clienţilor peste 46.000 de lei. Elena Oanea a mai spus că în urma controalelor făcute la societăţile bancare şi nebancare la care au apelat sucevenii pentru achiziţionarea unor produse în rate s-au aplicat amenzi în valoare de 174.000 de lei şi s-a dispus încetarea practicilor incorecte. Mîine, 15 martie, este Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor. Tema propusă pentru acest an este „Banii noştri, drepturile noastre – militează pentru o alegere reală în domeniul serviciilor financiare”.