Facos Suceava Romania
SC Diasil Service SRL Suceava - Impreuna pentru un oras curat
Sunt mama-vodafone

Ce este Peditel 1791?

PEDITEL 1791 – sfat medical pediatric prin telefon, este un call center pediatric care oferă sfaturi medicale în regim, non–stop, funcționează la nivel național și este inițiat și implementat de către Fundația Părinți din România.

Acest serviciu este operat de medici specialiști și se adresează oricărui părinte care dorește să obțină un sfat medical pentru afecțiuni fără risc vital pentru copilul său.

Sfaturile acordate de medicul de gardă sunt sfaturi de intervenție rapidă, până la prezentarea copilului pentru un consult medical. Durata unei consilieri telefonice este aproximativ 10 minute.

PEDITEL 1791 este un număr cu tarif normal valabil în rețeaua: Vodafone, Orange, Telekom fix și mobil; pentru cartelele prepay trebuie să aveți credit în eurocenți, nu minute naționale sau oferte speciale. 1791 NU este valabil în rețeaua RDS-RCS și UPC.

Care sunt cele mai frecvente probleme cu care vi se adreseaza cei care solicita sprijin prin Peditel?

Părinții sună la Peditel 1791 pentru : febră, vărsături, diaree, în sezonul rece, și traumatisme craniene, în sezonul cald, o problematică frecvent întâlnită indiferent de sezon, fiind plânsul copilului mic.

In ce masura considerati ca sfaturile pediatrice oferite prin telefon sunt eficiente, revin cu telefoane prin care sa va spuna daca au rezolvat problema?

În multe situații, părinții revin cu apel către 1791 când au o nouă problemă medicală și comunică eficiența sfaturilor medicale oferite de către medicul de gardă. Gradul de eficiență și satisfacție, precum și utilitatea serviciului este măsurată de către Fundația Părinți din România prin 4 chestionare de satisfacție anaule, nota acordată medicului, fiind de 4,85/5,00. Totodată, informal prin mediile de comunicare online, părinții își exprimă mulțumirea și satisfacția privind Peditel 1791.

Continua creștere a numărului de apeluri este un indicator în sine, majoritatea părinților, comunicând medicului că au aflat de existența Peditel 1791 de la un alt părinte care a sunat și i-a recomandat serviciul.

Ce recomandari aveti pentru parintii care suna la 1791?

Să își noteze recomandările medicale și, dacă au minime nelămuriri sau neînțelegeri asupra sfaturilor medicale oferite de medicul de gardă, să revină cu apel pentru clarificări. Totodată, să pună în aplicare recomandarea medicului privind prezentarea de urgență în serviciile medicale specializate sau apelarea numărului unic 112. Sănătatea și siguranța copilului sunt esențiale.

Ce planuri aveti cu proiectul Peditel pe viitor?

Deoarece în ultimele 2 luni,  în diferite intervale orare s-a depăsit numărul maxim de 6 apeluri/ oră preluate, va fi necesară introducerea unei linii de gardă suplimentară, în zilele și orele de vârf având astfel 2 medici de gardă/ tură.

Ca strategie de dezvoltare, ne propunem ca serviciul sa fie funcțional în alte 4 centre medicale: Timișoara, Iași, Brașov și București, Cluj fiind hub tehnologic și medical. Obiectivul nostru este să preluăm aproximativ 200.000 de apeluri/an, cu o echipă medicală formată din 60 de medici.

Cristina Grigore

Director Executiv

Fundatia Parinti din Romania

Coordonator Peditel 1791. Sfat medical pediatric prin telefon, non stop

M:0726335273

cristina.grigore@parinticlujeni.ro

https://www.facebook.com/peditel.ro/

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Sănătate
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava