Facos Suceava Romania
SC Diasil Service SRL Suceava - Impreuna pentru un oras curat
Împlineşte dorinţe de-o viaţă cu UniCreditCard Principal şi UniCreditCard Premium

McCann Erickson Bucureşti şi UniCredit Consumer Financing au lansat campania Împlineşte dorinţe de-o viaţă!, o campanie de comunicare pentru promovarea cardurilor de credit UniCreditCard Principal şi UniCreditCard Premium lansate în luna martie a acestui an de UniCredit Consumer Financing.

Ideea campaniei porneşte de la premisa că fiecare dintre noi are într-o viaţă cel puţin un vis ascuns sau o dorinţă încă neîmplinită, pe care nu a reuşit să o transforme în realitate, pentru că au existat mereu alte priorităţi în viaţă. Şi, cu siguranţă, toţi avem şi o persoană apropiată căreia am vrea să îi facem o bucurie, o surpriză, prin care să îi mulţumim pentru că ne-a fost aproape. UniCredit Consumer Financing vine în întâmpinarea acestor dorinţe de o viaţă lansând cardurile de credit UniCreditCard Principal şi UniCreditCard Premium, care te ajută să cumperi orice, oriunde în lume, cu până la 12 rate lunare fără dobândă şi fără să renunţi la altceva din viaţa ta.

“UniCreditCard Principal şi UniCreditCard Premium, au un design nou, elegant, semitransparent, şi un pachet de beneficii atrăgător. Noua campanie de comunicare dezvoltată de McCann Erickson Bucureşti vine în sprijinul eforturilor noastre şi vorbeşte despre toate acele dorinţe neîmplinite (ale noastre sau ale celor dragi nouă) pe care acum le putem realiza mai uşor, cu mai puţin efort, tocmai datorită noilor beneficii ale cardurilor de credit de la UniCredit Consumer Financing”, a declarat Anca Nuţă, Director Identitate şi Comunicare la UniCredit Ţiriac Bank.

Beneficiile noului produs

Cu  UniCreditCard Principal şi UniCreditCard Premium, utilizatorii vor avea posibilitatea să acumuleze puncte în valoare de 2% din tranzacţiile efectuate la comercianţi, pe care le pot transforma în bani, până la 100 de lei pe lună. Astfel, îşi pot cumpăra ce doresc sau îşi pot achita produsele bancare şi comisioanele.

De asemenea, în perioada campaniei  UniCreditCard Principal şi UniCreditCard Premium, utilizatorii beneficiază de 12 rate fără dobândă oriunde, în ţară şi în străinatate.

În plus, pentru clienţii care au o viaţă activă, călătoresc şi sunt mereu în căutare de oferte speciale la o gamă variată de comercianţi, am pregătit UniCreditCard Premium, cu acces la lounge-urile MasterCard din aeroporturile Henri Coandă şi Vienna International Airport, dar şi la reducerile şi ofertele speciale, prin programul MasterCard Elite.

”Cu aceste produse foarte flexibile ne adresăm atât clienţilor care au nevoie de finanţare cât şi celor care au nevoie de un produs de tranzacţionare. Cei care îşi doresc să-şi împlinească un vis sau să le ofere un cadou celor dragi, pot beneficia de oferta de 12 rate fără dobândă oriunde, iar cei care au nevoie de un produs de tranzacţionare foarte simplu, care să îi ajute la cumpărăturile zilnice, beneficiază de programul de loializare. Dacă folosesc cardul în mod curent şi achită integral sumele cheltuite până la scadenţă, ei pot câştiga în fiecare an până la 1 200 de lei, fără a avea costuri cu dobânda. Practic, într-o piaţă în care dobânzile la depozite ajung şi până la 0.5% pe an, acest card oferă 2% din valoarea tuturor sumelor cheltuite la comercianţi”, a declarat Gauthier van Weddingen, Director Executiv al UniCredit Consumer Financing.

Cum pot deveni clienţii posesori ai cardurilor UniCreditCard Principal şi UniCreditCard Premium ? Nimic mai simplu!

E nevoie doar de o singură vizită foarte scurtă în orice sucursală UniCredit Ţiriac Bank şi apoi, în câteva zile, vor primi cardul acasă.

Campania este activă în perioada 29 mai 2015 – 31 iulie 2015 şi va fi comunicată prin spot  şi 2 vignette TV, campanie print şi online.

Spotul TV poate fi vizionat aici:

https://www.youtube.com/watch?v=wk8paL_NqfI – TVC în limba română

https://www.youtube.com/watch?v=mbOlZ-nrPiM – TVC în limba română cu subtitrări în limba engleză

Echipa McCann Erickson Bucureşti care a contribuit la această campanie este formată din: Adrian Boţan, Creative Partner; Cătălin Dobre, Executive Creative Director; Ioana Filip, Group Creative Director; Dana Hogea, Client Service Director; Ioana Zamfir, Copywriter; Alin Sîrbu, Art Director; Ileana Şerban Părău, Strategic Planner; Laura Aldea, Account Director; Floria Mădălina, Account Manager; Maria Marin, Account Executive;: Tiberiu Munteanu, Head of AV Production; Alexandru Platon, AV Producer.

Echipele UniCredit Ţiriac Bank şi UniCredit Consumer Financing care au contribuit la această campanie sunt formate din: Anca Nuţă, Identity & Communication Director; Raluca Apreotesei, Team Leader Marketing and Communication Unicredit Tiriac Bank; Alexandra Pais, Marketing Communication Senior UniCredit Tiriac Bank, Raluca Zamfirache, Head of Product Development and Marketing UniCredit Consumer; Mihaela Enache, Marketing Senior UniCredit Consumer Financing; Mirela Tudor-Toader Marketing Officer UniCredit Consumer Financing.

 # # #

 McCann Erickson Bucureşti este agenţia care contribuie cel mai mult la creşterea afacerilor clienţilor săi, consolidând dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agenţia se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor decât a propriului business”. Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Unilever, Heineken, Mega Image, UniCredit Ţiriac Bank. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson Bucureşti, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări. 

UniCredit Ţiriac Bank este una dintre principalele instituţii financiare din România, oferind servicii şi produse de înaltă calitate pentru toate categoriile de clienţi. UniCredit Ţiriac Bank îşi propune să menţină permanent clientul în centrul activităţilor sale, să fie un partener cu care se lucrează uşor şi să fie o parte foarte activă a comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea. UniCredit este o bancă europeană de top, cu o reţea internaţională activând pe 50 de pieţe, cu mai mult de 8.500 de sucursale şi peste 147.000 de angajaţi. Grupul operează în 17 ţări europene. Grupul UniCredit este prezent pe piaţa din România şi prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CAIB România, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).

Ca parte a UniCredit Grup, UniCredit Consumer Financing şi-a început activitatea în România în 2008. Numărul 2 în România în topul companiilor care oferă credite de consum, compania furnizează soluţii financiare pentru persoane fizice: carduri de credit, credite de nevoi personale negarantate, precum  şi credite de consum şi pentru autoturisme oferite în locaţiile partenerilor comerciali.

UniCredit Consumer Financing este semnatar al Codului de Conduită al industriei de credite de consum, referitor la bunele practici de creditare în relaţiile cu consumatorii, şi urmăreşte principiile de creditare responsabilă, alături de membrii Asociaţiei Societăţilor Financiare din România.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava